Wednesday, October 19, 2011

kem 1 murid 1 sukan .

Pertama sekali terima kasih banyak2 coz sentiasa stalker blog aku .. btw aku nak cerita pasal kem yg aku baru pergi baru2 ni . juz nak kongsi je . tak salah kan ? kalau korg dah bace , pandai-2 lahh komen ye ? :)

aku cuma pergi kem tu 3 hari 2 malam je kt village resort ayer keroh , mule-2 dlm hati memang aku taknak pergi oleh kerana faktor MALAS aku nihh . hee :) sampai je sana memang aku tk berapa rapat la . bukan sahaja sekolah aku je sertai kem ni . 1 daerah alor gajah yg sertai jugak . memang malu la mule2 kene kenal kawan baru . dapat-2 girl . cehhh ! dekat kem tu banyak aku dapat pelajari .. tambahan lagi kawan2 kiteorg sume sekepala kan ? so dalam chalet tu memang suara kteorg je bisingg . 

ade laa aku terpandang sorg perempuan ni waktu dlm dewan . mukenyee putihh melepakk ,comel dan banyak lagi la . aku sempat lagi bgitau kawan aku yg aku nak kenalan dgn dia sebab diorg same skolah . part skolahh mane tu aku tk boleh bgitau . time makan , time acara permainan aku asik usha dia je . dia pandai menyanyi . haha ..  mase tu ketua jurulatih mengdakan pertndingan nyanyian . dia nyanyi la lagu ***** . suara dia memang merdu  . terpukau aku dengar . dekat kem tu memangg kecoh la jerit nama aku dgn nama dia . malu nyee .. aku juz buat muke tembok . hahaha

murid yg menyertai kem ni memangg semuanyaa sporting2 . memang terbaik la diorg . ade nya suke buat lawak , ade yg sekepala . banyak lagi la . time nak pulang tu aku rase berat hati je . sbb aku tk dapat jumpe diorg lagi . mungkin jumpe tak akan bertegur . berbeza daripada kem boleh main kejar2 kt dlm chalet . pasal perempuan tu ? aku ni pemalu sikit , aku tk berani face to face dgn dia sbb dia pandang aku sleck kot . haha aku cume kirimkan no. telefon aku dgn fb aku .. terpulanglahh dia nak add aku ke tidak . kalau dia add tu mungkin ada jodoh kot :) 

okaylahh maybe smpai sini je aku boleh cerita , aku dah tk mcm dlu .. suke bercerita .. skunk aku dh tak ada idea lagi . lain hari aku cerita part lain ye :) thanks sesiapa yg membaca ^^


No comments:

Post a Comment