Wednesday, May 30, 2012

First update in 2012



Salam ,First skali aku nk ucapkan terima kasih kpda pembaca/follower aku .. lame dah aku tk update blog nih ... skali skala aku bukak jugak . tpi tk ada idea nk cerita . act entry aku ni saje nk kongsi dgn korg . Cuma cerita kehidupan aku je ... terima kasih kepada sesapa yg sudi membaca :)


Pada mulanya, aku memang minat betol dkat satu minah ni . sorry dia muda aku setahun .. soryy aku private sikit nama dia . tapi aku rase antara kawan-2 aku sume tau sape . hee :D . aku memang dah lame perhati dia .. Tapi aku ni pemalu sgt , smpai nk usha dia suruh member aku tolong . huhu . teruk kan aku ni ? aku tk pernah lupa kan dia . dia baru je lepas pindah dkat skolah aku . mula-2 aku mati2 ingat dia form 5 . tapi dia form 3 . haha . aku ni memang kecoh sikit sampai 1 skolah dah heboh pasal aku dgn dia .kite ni jgn la nk ego sgt kan . bak kata org , kalau dah suke tu ... usha je . nanti melepas kite yg susah .kan ?
Aku tk ada lah handsome mane pon mcm lelaki lain , sekali usha mesti awek melekat . aku cume biasa2 sje .

Entahlah , otak aku ni bercelaru sgt . dia memang famous kt skola . ramai boy nk usha dia . dgr cerita la . bile je aku dgr dia dah ada BF , sumpah aku rase separuh hidup aku musnah . hmm , nak buat mcm mane kan? tk ada jodoh . mcm2 cara aku bertindak untuk dpatkan dia . tapi dia lain beb ! tk mcm girl lain . huhu . nak aku bomoh kau ke ? haha gurau je :P .. tapi bila dia pandang aku kt skolah , mesti dia senyum .. tk tau la sama ada senyum sinis or senyum ikhlas . manusia kan ? mane boleh kite nak duga . Dari dlu smpai sekarang , aku selalu ingat dia . capital NA tk pernah luput kt ingatan aku . semoga dia jadi milik aku .. InsyaAllah :)

1 comment:

  1. insyallah dengan izin allah:) dulu nisa pun macm tu gak:) minat kat seorang mamat ni tp dye couple ngn org lain,,, heee tapi akhr nye nisa dapat miliki dye jgak,,alhmllah,,

    ReplyDelete