Sunday, April 17, 2011


salam , lame kot aku tak update entry baru :) sorry lah busy sampai lupe lak teman kesayangan aku ni ( blog ) haha aku pon dah tade banyak idea ... entry kali ni mesti membosankan :) semoga korg terhibur la :)
Haha , mesti korg pelik kan ? tema blog aku sekarang dah lain ... dlu jiwang bagai nak rak ! skang tak lagi kot .. hee . malas lah nak buat jiwang-2 ni .. Macam GAYBOY bak kate member aku . haha .cuba lah kan nak buat lain dari yg lain ... 

Firstly aku nak share lah pasal study aku kan ? hehe ... not bad lah dgn result sekarang ni :) btw aku ada 1 fail . math :) tape-2 cikgu aku ckp usaha gigih lagi .. serious aku tk ready lagi lah Exam PMR ni .. teringat pulak kata-2 jiran depan rumah aku ... "dah asah parang ke belom untuk berperang ni?" haha aku pon tk paham dia . tapi bile fikir-2 balik .. dia ckp pasal exam :) btw thanx sesape yg nasihat kan aku terutama my beloved family ..

Selain tu , aku nak share gak pencapaian kokurikulum aku :) agak memberansangkan lah ... First aku wakil skolah . dapat no4 .. eish ! memang frustt kot mase tu .. Medal , Piala tk dapat kebas! tapi aku terpilih wakil daerah .. bangga jugak lah dapat kenalan dgn member-2 baru .. layan otak dia yg masing-2 baru nak up ... tk sia sia kot training kiteorg .. daerah kiteorg dapat tempat ketiga je :) janji dapat medal kan ? haha .. tapi sayang sekali.. untuk main wakil negeri mak aku tk kasik , sebab aku jarang study kat rumah ..mak aku kata , study perlu dititikberatkan .. 

Haha ,itu lah entry aku ... aku malas lah nak cerita pasal girl semua ni .. buat sakit hati je kan ?
Okay , aku dah tade idea kot nak share kt korg .. sekarang aku jrang online .. okay later aku update entry baru... jgn lupe follow sekali :) okayy tataaa

No comments:

Post a Comment