Friday, March 25, 2011

weh , mane kau ? aku perlukan kau disisi aku :( mane kau menghilang "ES" ? Dulu kau dah janji nan aku kan ? if kau abis skolah . kau takkan lupekan aku kan ? tapi nape kau mungkir janji ? Aku text kau , contact kau tapi kau tk pernah nk balas . kau busy ? takkan sampai 3 hari kau tk bgitau yg kau busy . aku risau pasal kau ni la weh :'( ... aku selalu online tunggu kau punye pasal . tapi semua tu sia sia . kau dh tk mcam dulu , semenjak kau dah amek result spm , kau terus menghilang je , semenjak kita bersama , kau dah banyak ubahkan aku . aku dah tk mcm dulu yg lebihkan enjoy je ,aku selalu doakan kau sentiasa keadaan baik :( okay , biarlah ape nk jadi ... yg penting aku tak akan berhenti untuk contact kau smpai dpat .

aku sentiasa tunggu kau smpai kiamat sayang :(

No comments:

Post a Comment