Friday, April 22, 2011

:)

Haih , ape aku dah buat ni ? aku mintak break secara senyap-2 .... yeah aku jahat .. tapi aku tk bermaksud nak luka kan hati kau .. tade niat langsung . keputusan aku ni demi perasaan kita bersama . aku harap kau faham .. kau memang yg terbaik buat aku :) aku tk pernah lupekan kenangan dan pengorbanan kita :) hey awak .. jgn sedih kay ? still ramai lagi org sayang you :) i rela lah you ... yeah ! i bodoh rite ? i ni pembawa malang . i taknak you senasib dgn i :) i nak you sentiasa bahagia ... bila i tgok u bahagia .. i turut bahagia lah :) you jgn risau pasal i lagi kay ? Dunia ni penuh dugaan dan cabaran .. tuhan tahu kita kuat , sebab tu tuhan bagi kita dugaan :) dia tahu kita boleh tempuhi :) dengar lah pesan i .. i nak u sentiasa happy :) lepasni i tak dapat nak happy kan you lagi , nak manja lagi :) i memang tk sesuai buat u , i ni tk matang , fikiran sempit . berbanding u :) kite memang ditakdirkan ade jodoh , tapi kita sendiri yg lakukan sebaliknya :) sokay lah :) i doakan u sentiasa happy :) I sayang you okay ELLY 

No comments:

Post a Comment