Saturday, March 19, 2011

:)

sorry guys cuz dah lame tk update entry baru :) tk ada masa lah nak taip ... hehe macam2 masalah dalam otak aku ni :) tapi aku try kuat kan semangat ... 
kawan , sumpah aku tk boleh hidup sendirian .. dah macam2 girl aku try tapi 1 pun tk melekat ... okay sape nak aku kan ? *rendah diri jap .... tk kaya , tk hensem . wehh !!! kalau hensem bawak ke syurga ke ? aku ade lah minat kat seorg nih . susah kot nak tackle dia .. dia pun susah nak terima lelaki .. tapi bila aku pikir2 balik ....  betul gak . dia duduk jauh . mesti hubungan aku tk akan berkekalan .. so aku lepaskan je lah dia kan ? tapi sumpah aku tk boleh lupekan dia ...

setiap hari aku online mesti aku jengokk wall dia kalau2 dia ader chatting dgn boy lain ke kan ? *jeles .... tiap hari aku tgok pic dia . hehe ... sumpah aku tk boleh lupekan dia *berapa banyak sumpah ni ? ader lah sekali tuh . aku bukak wall dia . dup dap tgok dia dah IN RELATIONSHIP dgn ***** hehe ... sorry aku tk bermaksud nak kacau kebahagiaan org ni . cume sedih la waktu tuh .. 

Lagipun dia dah tk macam dulu , tegur aku pun tanak ... layan aku IM semua pun dah tk lagi . now aku menyendiri lagi :( dulu dia je lah jadi peneman aku setiap pagi , ptg , malam tengah malam . kadang2 bile aku nak tidur sebuk je dia nak calling2 .. hehe . awak gedik yeee ^^  sekarang ni pun dah tk text kan ? awak online pon kadang2 ... kalau tk awak lagi sape nak teman saya ? kucing ? huhhh membosan kan . 

ramai member aku cakap , "kenapa kau single ? " aku cakaplah ... "aku malas nak couple lah , aku nak focus semua tuh " ... okay secara jujur itu bukan alasan aku ... aku malu nak ckap yg aku single . nk tahu kenapa ? sorry ini private ...  aku nak focus ? pi mati lah ... aku tk pernah pikir pun pasal tuh . yg penting aku nak org teman aku tiap2 hari . bagi aku happy mcam dulu :)

itulah kenyataan ... kalau org tk suke kan ? buat ape nak paksa . kalau boleh aku nak jeritt kt telinga dia bahawa AKU SUKA KAT DIA .... tapi macam mana  ? macam mana aku nak mulakan ? dia nampak ke tak   selama ni aku ada perasaan kt dia . tape biar tuhan je tentukan . aku cume pendam je sehingga tiba hari nanti . 

hehe love you ... jgn lupekan aku kay ? :)


No comments:

Post a Comment