Monday, March 7, 2011

Weh babe :) thanx coz dah menggembirakan aku ... kau memang member yg terbaik lah . Time senang susah kau tetap bersama aku kan ? HEHE . kau sporting , tk mcm member aku yang lain . Tapi kau nih garang lah . HAHA biaselah dia kan lagi TUA dari aku . so hormati lah dia kan ? Tapi best borak dgn dia .Kadang aku dengan dia selalu bgi lagu jiwang je , Time dia tacinx tuh ada ala2 manja sikit . haha . aku tk pernah letih layan kerenah dia . Walaupun ada kebudak budakkan . BTW aku suke lah layan dia :) dia baik arrh .caring . Lagipun dia macam ade problem je kan ? Try lah gak nak tolong dia .tapi aku masih budak lagi . mane arh mampu nak tolong dia . lagipun aku dengan dia cume kawan tk lebih pun . Lagi bagus kalau aku sentiasa berada di sebelah dia , dapat tahu masalah dia ... mcm2 lagi lah .. Hope kau tabah lah dengan semua kehidupan ini :) thanx kay cuz happy kan aku :) Kau memang terbaik lah :D Sumpah sampai bile bile aku takkan lupekan kau . kau jangan lupekan aku pulak ye :) bukan kite dah janji kan ? hehe :)

p/s untuk ELLY : Weh tamau lah mengajuk lagi . haha nanti muke you tk comel kay . Kalau you merajuk sebijik muke nyonya jual sayur lah . haha :D jangan marah kay . nanti kene jual :P , PEACE NO WARR !!!

No comments:

Post a Comment