Friday, February 4, 2011

iloveyou ♥

hello , sape lah makhluk tuhan yg aku maksudkan kt atas ni kan ? hope 1 hari nanti dia boleh jaga aku , boleh sabar dgn perangai aku ni :) setakad ni aku suka kt seseorg nih. tapi tk tau nak mulakan dgn ayat ape . aku pon tk pandai mengayat . tapi aku harap suatu hari nanti dia paham . org ni selalu aku text-ing , selalu chat-ing . dia baik +manja + nakal + gedik . mcam aku lah jugak . aku yakin , dia boleh jaga aku . dia selalu gembirakan aku . sampai aku terkenang je rupa dia waktu tidur :) ye . relationship yg dkat fb tuh kiteorg masih kawan lagi . belum 100% lagi ditaken . aku kena bagi dia masa dlu untuk berfikir . bak kata kawan aku " org pompuan kena berfikir panjang "tape aku sentiasa tunggu keputusan dia . tk sabar nak tunggu keputusan dia .sekirannya dia tk sudi terima aku , tape ... aku tk marah . yg penting aku dah berterus terang dekat dia . aku terpaksa hormati keputusan dia . mase depan dia kan ? hehe .itu jelah pesan aku kt dia . hope dia sentiasa buat pilihan yg terbaik k :D

1 comment:

  1. ye adek ! bkn pompuan je kene pkir pnjang .. laki pon same gak .. sng cite bfoe bercinta , mmg kene pkir panjang .. :)

    ReplyDelete