Friday, February 4, 2011

my HONEY ♥


ILOVEYOU PINGU ♥ itu kate2 yg mampu saya keluarkan dari mulut saya . saya sayang awak sangat2 . terima kasih ye cuz beri saya peluang untuk bersama dgn awak . kite stay tempat same rite ? so kite boleh jumpe :) now i feel happy . awak , jgn nakal2 tau kt sane . saya sentiasa merindui awak . saya akan selalu happy kan awak selagi saya mampu . saya janji :) awak lah pujaan hati saya skunk . takder sape bole rampas dari saya . awak ibarat "separuh dari hati saya" . saya akan jage awak mcamane saya jage nyawa saya . andai kata hubungan kite kekal . saya janji . saya takkan mensia-siakan hubungan kite . selama 1 bulan kite kenal rite ? i ingat lagi . kite start couple 4.2.2011 at 10.10 p.m :) saya akan pegang kata2 saya ni . iloveyousoomuch darl 

No comments:

Post a Comment