Friday, January 21, 2011

tamak :)

hello guys :) good night . eh dah malam ke ? hehe :) firtsly aku nk mintak maaf banyak2 coz dah lame tk update blog . hehe . kali ni entry aku tk berapa menarik lah . coz dah tkder idea lagi kan ? so aku nk share lah idea yg ada kt kepala otak aku ni kt u all sume :) bole kan ? hehe . before that , followmybloggeryeah ( wajib )

tahun ni aku PMR rite ? macam2 tawaran yg diberi oleh family aku bila PMR nanti . janji dapat 8A . omg . bole ke aku dpt 8A ? hehe insyaAllah :D 

tawaran pertama :) ( daripada along aku ) 
haha nah amek kau !!!! along aku ckp , kalau aku dapat 8A pmr . dia suruh aku mintak ape saje yg aku nak , aku ckp lah nk camera DSLR kan ? haha :D tape2 org kaya memang camtuh . tapi aku cuba yg terbaik k ;)

tawaran kedua :D ( daripada mak aku )
ohh ! i like it :) laptop tuh bhaii ! bukan senang nak dapat laptop nih . tapi syarat dari mak aku , 8A .  oke aku pegang janji aku . nak belajar bersungguh sungguh :)

motor oh motor , shit ! ini tawaran dari ayah aku . dia dah janji kalau dapat keputusan baik . nak bgi ganjaran . motor 1 lah . haha :D senang nak pegi skolah . pegi jalan2 kan ? tkder lah nak gune motor ayah aku . yg penting lesen kene ambil dlu lah kan ? hehe :) 

thats all . tawaran dari family aku sume tuh . huh . hope aku dpt lah tepati syarat2 yg diorg sume nak tuh . amin3 :D

No comments:

Post a Comment