Friday, January 21, 2011

gila dengan kau

yeah ! now aku nk citer sikit pasal dia nih . hihi :) nama dia malissa atau nama panggilan aku pingu comel ♥ . dlu aku & dia tk berapa rapat sgt . tapi skunk bole lah dikatakan rapat . tpi kt fb je . teman rapat tau bukan selebihnya . 
firstly aku suka layan kepala otak dia nih . hihi . otak same biol dgn aku . setiap kali wall2wall nan dia mesti gaduh . aku selalu panggil dia pingu . dia lak panggil aku atromen , nak tau sebab ape ? hehe sebab muke aku mcm atromen , ( dia yg cakap )

HAHA , tadi baru je lepas wall2wall nan dia . same2 gedik . eh tak2 . dia sorg je yg gedik k :) hehe ( jgn marah tau ) arituh aku ada ajak dia meet . tapi dia tk bole sgt keluar . err ape lah malang nasib . tape lah . kau duduk rumah tolong mak kau masak kuih ea ? nanti ulur2 lah kat aku cikit :) lalala ~

sebelom aku kenal dia , dia sombong dgn aku . tegur aku pon tak . biaselh budak HOT . hehe . eh HOT lah sgt kan ? hehe tapi kau mmg HOT pon kan pingu ? grr . kau ad ckp kau skolah kt mgss . skolah ape tuh hah ? aku nak tanya tapi malu kan ? hihi kali ni aku terus terang lah . tapi aku suke layan kau . best je . i likeee 

eh ape aku nk ckp lagi pasal kau ni ea ? dah lah . sebab kau aku tk boleh taip lagi . tergelak sorg2 kt laptop . choyy !!!!

sumpah , boleh giler layan otak kau ni mox :)

No comments:

Post a Comment