Saturday, January 15, 2011

like , like , like :P

Hello u allz , firstly aku nak cakap terima kasih bebanyak kepada sesape yg membaca entry aku . this part aku nak story about her :D

yeah !! ini sis ANEM atau lebih dikenali nama manjanya sis LULU 
about her ! dia selalu wall2wall nan aku , selalu caring pasal aku , ade kalanya gedik2 :) hihi . 
aku suka panggil dia munceet , dia pulak panggil aku mox . noty jugak yeah sis nih :) . sebelom ni kiteorg selalu gaduh . haha pasal sis LULU ni kuat tacinx + jeles . ( sis lulu xmau marah2 k nanti cepat tua ;P ) ape2 pon adk sentiasa syg sis LULU k ;)

And aku suka style baru dia , bertudung !!! oh shit comel + anggun + ayu ♥ , beruntung lah sape dapat sis LULU nieh .sis kan HOTSETAP !!!!  tape2 now dia kene study for spm , haha . study ke dia nie ? gud luck yeah sis :) kalau dah abes skolah tuh jgn lupekan adek yeah ;) , adek sentiasa ingat kat sis LULU & sis LULU sentiasa dlm ati :)
pasnih adek janji , adek selalu reply mcg sis :)


that's all today , creditt to sis LULU 

1 comment:

  1. haha :))
    iloveyou gemuks <3
    jangan tinggalkan kaka tau sayangg ?
    adek kena layan kerenah kaka yangg degil + gedik + manje + kuatt tacingg -.-
    hee ! umuahx :)

    ReplyDelete