Friday, May 27, 2011

New update

Lame tk dgr citer ? sorry pasal lame aku tk update blog . maybe idea dlm kepala tk brapa keluar ..haha .. actually aku baru je balik dari kem latihan pusat bola sepak wakil melaka.. memang letih la .. diorg sume 2 minggu training . tapi aku 4 hari je .. first sekali aku baru masuk kem tu .. memang malu la .. semua pemain aku tk kenal .. aku rase rendah diri je kan ? dlm asrama pon aku diam je .. tk berapa bergaul sgt dgn budak high school , mushi abdullah , dol said . bla-2 ... aku diam je . tgok telatah diorg semua yg agak biol + sengettt .. btw diorg memang the best la .. tk sombong sgt .. friendly ... mane yg aku tk tahu dia ajar kan , bgitau peraturan semua . maybe aku baru kan ? mesti diorg tanak tgok aku kene denda . hee . perlawanan persahabatan kiteorg lawan dgn politeknik atas 19 tahun malaysia , memang susah giler nak kalahkan .. tapi kiteorg tewas 3-0 .. tapi kiteorg tk malu termasuk jurulatih .. diorg tk berapa heran sgt dgn perlawanan ni .. perlawann persahabatn kedua kiteorg lawan dgn pasukan kpm malaysia bawah 14 tahun . kiteorg seri 0-0 .. memang mase tu malu kot kiteorg tk dpat nak tewas kan kpm .. dapat-2 jurulatih kiteorg .. kesian aku tgok dia .. dekat dlm asrama aku pun melayan otak si faez .. haha gelaran kiteorg kt dia itami , ghapur , banyak lagi .. dan terima kasih kepada member yg beri sokongan . dan ahad ni kiteorg ada game dkat pulau pinang 29.5.2011 .. wish me luck beb  :) amin ~

~ Doakan kiteorg semoga berjaya ~

No comments:

Post a Comment