Monday, December 27, 2010

webcam bha :D

weh2 , arinie aku rasa happy je , coz dapat webcam dgn dia . nak tau sape ? siti nur aisyah , mmg da lame aku nantikan saat2 ini . dapat aku lihat wajah dia yg comel tu . hurm . tpi sayang sekali . aku dgn dia da tkder pape , :( tapi nvm , aku puas dapat tgok muka dia yg comel + cute :D

korg tak percaya kan ? oke meh sinie aku buktikan .

korang sume tgok tu ? blurr giler muka aku ?? ahaha :D tpi time ni dak balqis suruh aku smile , tpi aku tk nak . aku wat muka blurr . janji ROCK !!!!

nak lagi ? nahhh hamek kau !

eish ! time mcmnie lagi lah , gedik gilerr aku ... aku pon control macho je waktu tuh , baru balik dari pasar lah . haha :D dgn serabai sume .. dia la suruh webcam , aku layan je la . tpi best dapat tgok muka dia , sumpahh cute doe !!!

biar lah aku dah tk couple nan dye lagi , asalkan aku puas dapat lihat wajah dia , YA Allah , kau berilah perlindungan terhadap wanita yg bernama siti nur aisyah , kerana dia seorg yg baik , dan tabah menghadapi dugann amin3 ... 

to : siti nur aisyah , jgn sedih2 lagi k ;D

No comments:

Post a Comment