Friday, December 31, 2010

kenangan 2010 :)


                                                                                                                                                                                      
  selamat tinggal 2010 , selamat datang 2011 , semoga tahun 2011  banyak erti buat aku ,  anggaplah sume kenangan 2010 menjadi kenangan manis bagi kite , terlalu banyak kenangan pahit & manis tahun 2010 yg membelengu diri aku , sebab itu aku tk nak tinggalkan 2010 , tahun yg amat bermakna bagi aku , aku tk akan lupekan 2010 tahun yg penuh dugaan dan cabaran buat diriku 

aku tau  , 2010 tahun yg penuh dugaan bagi korg sume , bile je dengar kite nak masok tahun 2011 aku berasa sedih , coz mcm tk percaya aku dapat lalui dugaan yg telah Allah berikan terhadap aku , aku bersyukur & aku redha segala musibah , bencana yg berlaku pada diri aku , anggaplah itu sume kenangan pahit dan manis :D

first sekali aku nak share kat korg sume kenangan manis aku pada 2010 :) salah satunyer aku dapat couple dgn org yg baik , peramah , kasih sayang . aku tk bole lupekan sume itu , pelbagai kenangan aku dgn dia , contohnyer hurm !!!! ada lahh malas aku nak cakap , private utk kiteorg , so "sape yg makan cili , dia terasa pedasnya" hehe :D

kenangan pahit bagi aku , aku tk boleh lupekan kt seseorg wanita yg aku sayang ! sumpah aku ckp , dia lah salah satu cinta sejati aku , entah lah . aku pon tk tau .. walaupon aku coup dgn org yg tk penah wujud dlm idop aku , aku dpat rasekan aku betol2 jumpe cinta sejati , kalau boleh aku nak jumpa dia , nak lihat mukanya .. tapi sayang sekali , aku dipermainkan , mati2 aku ingt itu dia , n mati2 aku ingt dia & aku kekal , tapi tu sume musnah . tiap2 kali aku berdoa semoga aku dapat jumpa dia , aku dapat lihat wajahnya . tapi mampu ke aku ? mampu ke aku hadapi dugaan ini ? aku manusia yg lemah , takder yg sempurna :(

aku sebagai hamba Allah sentiasa tunduk kepada yg satu , dan aku berdoa agar 2011 tahun yg mempunyai banyak kelainan dan amat bererti bagi aku , dan aku doakan untuk korg sume agar sentiasa dapat ape yg korg mahukan  , :D

for the last update in 2010 :D 

yg ikhlas 
fitri syamir

No comments:

Post a Comment