Saturday, December 25, 2010

single now ♥

now i'm single , suma masalah dlm kepala otak aku terjawab jugak , maybe aku dgn dia tkder jodoh , tapi takpelah , keputusan dia boleh membahagiakan diri dia , firstly aku nak cakap , thanks to siti nur aisyah , walau kita tak pernah meet tpi aku tau , kau baik . dari segi sifat kau mmg salah satu ciri2 wanita idaman aku , tpi nak buat cmner , jodoh aku dgn dia hanya sampai 26.12.2010 

aku tau , dia takot aku game kan dia macam mane aku game kan pompuan sebelom ni , tapi aku pon risau coz tknak dia jadi mangsa aku seterusnyer , tpi aku coup ngan kau ikhlas , jujur . kau je tk nampak .. hanya tuhan je tau ape isi hati aku . setiap hari aku tunggu saat bile kite nak jumpa , tpi kau stay ampang , aku melaka . lepas nie no more love in my heart 

bak kate org "single is better , couple make trouble" now aku single , sekurang kurangnyer aku dapat lupakan dia & firstly aku nak focus for PMR .. bak kata abang2 aku , aku tk patot couple wktu sekolah , hubungan tkkan lame .. and ... aku harap kau paham .. kite suke sama suke & kite same2 yg buat keputusan sndiri , 

pesanan aku , hope kau jumpa boy yg agy baik dari aku , aku tau aku gedik dgn kau , aku kuat ngajuk . tpi aku cume nak manja je dgn kau  .. dah kau buat keputusan sndiri , aku terima ! aku pon terkejut . kau serius tukar relationship kau jadi single .. maybe kau dah tk sayang aku lagi kan ? lepas nie aku tk gangu idop kau lagi .. kau buat lah haluan masing2 , rupa kau ada . ramai lagi boy kt luar yg nak kan kau . better aku single buat mase ni . juz dlm otak aku study , study and study ..

thanks coz hadir dlm idop aku , aku harap kau bahagia bersama jantan lain . takecare  siti nur aisyah

No comments:

Post a Comment