Friday, December 24, 2010

eysha edogawa :D

salam kepada semua rakan2 seperjuanganku , thanks kepada yg sudi mendengar cerita aku , firstly ada makhluk tuhan yg telah berjaya mengembirakan aku , hehe :D nak tau nama dia ? nama dia eysha edogawa , opss ! sorry sis . haha . 

korg sume nak tahu kenapa aku panggil dia edogawa ? haha mesti nak kan ? tanya lah dia sendiri . hehe :D . Dekat wall dye selalu je cerita pasal conan edogawa . haha . tak habes2 .. btw thanks sis cuz sudi berborak , meluangkan masa . hahaha . dye ada bgi aku pic conan kat aku , nak tengok ?? jap !!
korg sume nak tahu ape dia cakap kat aku bila dia bagi aku pic nie ? dia cakap , bunga yg conan pegang tuh , conan nak bagi kat dia , haha aku tengok & tergelak + sakit perutt .. sbb aku pon pelik , perangai sis eysha dah macam budak2 , haha tpi budak2 aku tetap suka !! ;D

and aku rasa dah tiba masanya nak cakap kt dia kot ! maybe if dye terime ., yelah aku kan tk HOT ! sebenarnyer adek nak sis eysha jadik akak angkat adek , if sis setuju lah ! adek tk paksa . hurm :) walaupon kite tidak pernah berjumpa kan ? hehe :) tapi best borak dgn sis .

adek pon tk tahu kenapa , cuz sis eysha sporting , manja , hehe cheers ,kuat tacinx & suke carik gaduh dgn adek  ! adek tgok pic eysha je mesti tersenyum haha , COMEL GILER ! kelmarin aku cakap dekat dia suruh jadi model , tpi dia cakap parent dia tk bagy . hurm . tapi adek nak keputusan dari sis , pasal ehem2 ,.. hehe ... oke lah thanks sis eysha coz sudi berjenaka pasal conan tuh . haha nanti adek tk akan kutuk conan lagi , JANJI . 

p/s : conan say "iloveyou eysha" HAHA :D

No comments:

Post a Comment