Tuesday, March 1, 2011

Happy birthday to me :D

Happy birthday to fitri syamir bin harun :) dah tua pon aku :) pejam celik pejam celik dah form 3 . thank kepada sesape yg dah wish birthday kt aku .. tk kira lah kt fb , handphone dan sebagainya . hope korg dapat balasan dari Allah :) Tahun ni birthday aku tk semeriah tahun lepas . yelah kecik lagi kan ? skunk dah besar buat ape nk sambut . juz wish je :) Tapi tahun 2011 ni aku berazam  , aku mampu tempuh dugaan dan cabaran yg tuhan uji dekat aku :)semoga tuhan memberi semangat baru di tahun yg baru ini :)  aku manusia yg lemah tk mampu berbuat ape . yang penting . tahun ini aku akan lupekan zaman kanak - kanak dulu . haha tk tahu lah aku ni matang ke tak . dari segi perangai cam setan :) tapi tahun ni aku berniat nk try ubah sikap menjadi matang :) thanks korg cuz dah banyak bantu aku .

firtsly aku nak ucap terima kasih kepada Parent aku , cuz jage aku dari kecik smpai besar (besar la sgt) dah genap 15 tahun pun . tekad nak ubah sikap ke arah kebaikan  :) and tk lupe juga sibling aku yg nak belanja aku sempena hari jadi ni :) tapi belum tahu bile :) 

Kepada rakan sekelas aku , terima kasih banyak2 sebab tk bgi suprised kt aku contoh baling tepung , telur macam2 lah rancangan diorg . dah serikk arr tahun lepas . agak wangi bile aku balik skolah . Lain kali tepung jgn membazir aww . mak nak masak kt rumah nanti tkder tepung . sian mak kau . :P

Dan semua rakan seperjuangan aku , thanks u all . Hanya tuhan saje yg dapat membalas budi baik korg .

HAh tunggu ape lagi . aku nak potong kek nih . kalau aku rajin , aku akan buat entry yg TERBAIK untuk korg bace :) tc u all . daa ^^

! Potong cepatttt !

No comments:

Post a Comment