Friday, February 25, 2011

single -.-

Hey , now i'm single . nak tahu sebab ape ? tak pe lah . tak payah citer kan ? wat ape nak citer benda dah tak gune lagi . dalam hal ni pun . aku tak nak salah kan sesape pon termasuk dia . dah memang salah aku jugak . aku abaikan dia selalu , tak pernah wall dgn dia , tak pernah text dgn dia . bukan maksud aku taknak tinggalkan kau , tapi aku skunk busy . dah tak macam dlu . aku ingat kau paham keadaan aku , tapi sebaliknya . kau ada citer kt blog yg kau suke kat lelaki tu , perasaan sayang kau dekat aku hilang je sebab lelaki tuh ! aku tau dia selalu teman kau bila aku tk ada , tapi jgan smpai perasaan kau kat aku berubah haluan kt dia . okay . kau dah jujur kan ? aku paham keadaan kau . aku taknak kau sedih . maybe kau susah nak carik lelaki mcm aku , tapi 1 hari nanti , laki yg kau suke ni , akan luke kan hati kau ! percaye la . okay . thanx izinkan aku kenali kau selama ni .
bye . :)

1 comment: